Reklamacje

WARUNKI GWARANCJI

  • Reklamację należy składać w punkcie zakupu towaru lub bezpośrednio u producenta P.P.U.H.TECHNET wraz z niezbędnymi dokumentami 
    1. wypełniony prawidłowo dokument gwarancji
    2. dokument zakupu /paragon lub faktura/
  • Warunkiem przyjęcia do reklamacji jest przygotowanie towaru polegające na wyczyszczeniu wyroby z elementów środowiska jego użytkowania.
  • Prawidłowe zapakowanie w karton firmowy lub inne zabezpieczające przed uszkodzeniem w czasie transportu.
  • Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z dokumentem gwarancyjnym do miejsca zakupu lub bezpośrednio do producenta
  • Producent w terminie 14 dni dokona analizy uszkodzenia podejmując decyzję o jej zasadności .
    • w przypadku uznania reklamacji gwarant skontaktuje się z Nabywcą drogą telefoniczną lub na adres e-mail , uzgadniając rodzaj uszkodzonego
    • szczegółowy termin naprawy ,
    • wolny od wad produktu wysyłając na własny koszt do Nabywcy lub miejsca zakupu .
  • W przypadku stwierdzenia przez producenta nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego producent po uprzednim uzgodnienia miejsca wysyłki odsyła na koszt Nabywcy zgłoszony wyrób.
  • Zgłoszenie reklamacyjne nie zwalnia Nabywcy od zapłaty za towar
 

Menu Rozwijane

Menu Rozwijane EN

Katalog

{Accordion_Menu_Apple_style} Biuro - fotele i krzesła biurowe - krzesła stacjonarnes - zestawy biurowe - biurka Gabinet {/Accordion_Menu_Apple_style}