WARUNKI GWARANCJI
Producent gwarantuje sprawne działanie wyrobu, zgodne z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi.
- Wyroby firmy „Technet” objęte są gwarancją przez okres 12 miesięcy od daty sprzedaży, zaś podnośniki pneumatyczne stosowane w krzesłach i fotelach obrotowych objęte są 36 miesięczną gwarancją.
- Gwarancją objęte są usterki spowodowane wadami części lub wadami wynikłymi podczas procesu produkcyjnego.
- Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji będą bezpłatnie usuwane w okresie 14 dni roboczych od daty przyjęcia reklamowanego towaru w punkcie sprzedaży.
- W sytuacji, gdy naprawa jest niemożliwa, bądź wiąże się z nadmiernymi kosztami, producent zastrzega sobie prawo do wymiany produktu na nowy o tej samej wartości.
- Wyroby wadliwe lub części stają się własnością Producenta po ich wymianie.
- Gwarancją objęte są wyłącznie produkty znajdujące się na terytorium RP.
- Gwarancją nieobjęte są prawa Klienta do zwrotu zysków i wyrównania szkód wynikłych w związku z awarią wyrobu.
- Okres naprawy automatycznie przedłuża okres gwarancji o czas dokonywania naprawy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawa z dn. 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
Gwarancja nie obejmuje:
- mechanicznych uszkodzeń wyrobów i wywołanych nimi wad,
- zużycia eksploatacyjnego wyrobu,
- wadliwych działań lub uszkodzenie spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub niedbałością o wyrób,
- wad powstałych w wyniku montażu niezgodnego z instrukcją,
- uszkodzeń powstałych podczas transportu i przeładunku (nie dotyczy przewozu wyrobu wykonanego przez Producenta), wyrobów przerobionych lub w inny sposób zmienionych przez osoby nieuprawnione,
- elementów drewnianych użytych w produktach, jeśli reklamacja dotyczy różnic w układzie słoi, w odcieniach kolorów wynikających z natury surowca,
- uszkodzeń powierzchni elementów lakierowanych spowodowanych stosowaniem środków chemicznych zawierających wodę lub związki wody do konserwacji (czyszczenia) powierzchni,
- uszkodzeń powierzchni elementów lakierowanych spowodowane stosowaniem, jako środków konserwujących (czyszczących) powodujących rozpuszczanie powłoki lakierniczej.
Zasady prawidłowej eksploatacji produktów
- Produkty należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Produkty należy chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.
- Produkty należy chronić przed zawilgoceniem.
- Produkty powinny być użytkowane z dala od otwartych źródeł ognia.
Fotele oraz krzesła
- Fotele i krzesła przeznaczone są do użytkowania przez jedną osobę.
- Zabrania się: siadać na nich w kilka osób jednocześnie, stawać na siedziskach oraz przewozić ciężkich przedmiotów.
- Kółka twarde stosuje się do powierzchni miękkich (wykładzin i dywanów), z kolei kółka miękkie do powierzchni twardych ( panele podłogowe, parkiety).
- Produkty skórzane powinny stać minimum 50 cm od grzejników oraz innych źródeł ciepła.
- Do czyszczenia i konserwacji skóry należy używać specjalnych natłuszczających środków pielęgnacyjnych.
- Tapicerkę wykonana z eko-skóry lub skaju należy regularnie czyścić łagodnym roztworem detergentu (szampon, mydło) i ciepłej wody przy pomocy miękkiej gąbki lub szczotki. Po wyczyszczeniu należy tapicerkę przetrzeć miękką szmatką nasączoną wodą, a następnie wytrzeć do sucha.
- Tapicerkę wykonaną z tkanin należy czyścić przy pomocy półsuchej szmatki nasączonej wodą lub delikatnym roztworem środka czyszczącego.
Powierzchnie lakierowanie oraz chromowane.
Do czyszczenia powierzchni lakierowanych i chromowanych zaleca się stosowanie produktów przeznaczonych do pielęgnacji takich powierzchni, nie zawierających środków ściernych. Powierzchni lakierowanych nie należy myć wodą.
|