WARUNKI GWARANCJI
- Reklamację należy składać w punkcie zakupu towaru lub bezpośrednio u producenta P.P.U.H.TECHNET wraz z niezbędnymi dokumentami
- wypełniony prawidłowo dokument gwarancji
- dokument zakupu /paragon lub faktura/
- Warunkiem przyjęcia do reklamacji jest przygotowanie towaru polegające na wyczyszczeniu wyroby z elementów środowiska jego użytkowania.
- Prawidłowe zapakowanie w karton firmowy lub inne zabezpieczające przed uszkodzeniem w czasie transportu.
- Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z dokumentem gwarancyjnym do miejsca zakupu lub bezpośrednio do producenta
- Producent w terminie 14 dni dokona analizy uszkodzenia podejmując decyzję o jej zasadności .
- w przypadku uznania reklamacji gwarant skontaktuje się z Nabywcą drogą telefoniczną lub na adres e-mail , uzgadniając rodzaj uszkodzonego
- szczegółowy termin naprawy ,
- wolny od wad produktu wysyłając na własny koszt do Nabywcy lub miejsca zakupu .
- W przypadku stwierdzenia przez producenta nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego producent po uprzednim uzgodnienia miejsca wysyłki odsyła na koszt Nabywcy zgłoszony wyrób.
- Zgłoszenie reklamacyjne nie zwalnia Nabywcy od zapłaty za towar
|