Reklamacje

WARUNKI REKLAMACJI

Reklamację należy składać w punkcie zakupu towaru lub bezpośrednio u producenta P.P.U.H.TECHNET wraz z niezbędnymi dokumentami:

        • wypełniony prawidłowo dokument gwarancji
        • dokument zakupu /paragon lub faktura/

Warunkiem przyjęcia do reklamacji jest przygotowanie towaru polegające na wyczyszczeniu wyroby z elementów środowiska jego użytkowania.

Prawidłowe zapakowanie w karton firmowy lub inne zabezpieczające przed uszkodzeniem w czasie transportu.

Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z dokumentem gwarancyjnym do miejsca zakupu lub bezpośrednio do producenta

Producent w terminie 14 dni dokona analizy uszkodzenia podejmując decyzję o jej zasadności.

        • w przypadku uznania reklamacji gwarant skontaktuje się z Nabywcą drogą telefoniczną lub na adres e-mail , uzgadniając rodzaj uszkodzonego,
        • szczegółowy termin naprawy,
        • wolny od wad produktu wysyłając na własny koszt do Nabywcy lub miejsca zakupu.

W przypadku stwierdzenia przez producenta nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego producent po uprzednim uzgodnienia miejsca wysyłki odsyła na koszt Nabywcy zgłoszony wyrób.

Zgłoszenie reklamacyjne nie zwalnia Nabywcy od zapłaty za towar.

×
Masz pytania i wątpliwości?
Zapraszamy do kontaktu